יום שישי, 11 בפברואר 2011

גינקומסטיה בעיה בולטת בחזה גבר

 עונות ותקופות גאות קיימות  גם בכירורגיה הפלסטית,החופפת בדרך כלל את עונות השנה וחגי ישראל .עונת השנה העמוסה ביותר  בכירורגיה פלסטית היא האביב:חודשי מרץ - אוגוסט ספטמבר הם העמוסים ביותר,כמו כן, ככלל בכל חג שאורך כשבוע,קשה מאד להשיג חדר ניתוח פנוי . עם תחילת האביב,כאמור, ניכרת עליה חדה בדרישה לניתוחים קוסמטיים כשהבולטים בניהם - ניתוחי חזה :הגדלת חזה, הקטנת חזה והרמת חזה .מקומם הגברים אינו נפקד, אז ניכרת עליה חדה בביקוש לניתוח הגינקומסטיה - הקטנת חזה נשי בגבר   הסיבות מובנות : עם קלוף שכבות בגדי החורף, אין יותר אפשרות להסתיר את הטעון הסתר .חשיפה בחוף הים  בריכות ובמקומות ציבוריים , תורמים גם הם לתיזמון  ניתוח הגינקומסטיה .בנוסף הזמן האופטימאלי להיעלם לחברים ולעמיתים עם תירוץ הגיוני הן כמובן חופשות חגים ארוכות :פסח, סוכות ,חנוכה ובל נשכח החופש הגדול וכו' .  הדרישה לניתוח גינקומסטיה  מקבילה  מאד  גם למחזורי הגיוס של צה"ל  וברור עכשיו למה .
בואו נתרכז בגינקומסטיה , לכאורה מי שאינו סובל מגינקומסטיה  כמעט ולא שמע על המונח ואינו מודע להיקף הבעיה המטרידה אלפי גברים צעירים חלקם לפני גיוס ,אחרים שנאלצים לעבוד בגו חשוף ובנוסף,כל אלה  המתביישים לחשוף את גופם בפרהסיה , ופנת הטי-שרטס לדעתי גם הירא גורם מתסכל בסיפור הזה .מלבד התסכול והפגיעה הקשה בדימוי העצמי ,קיימים אלמנטים אחרים שקצרה היריעה מלהכילם כאן . מומלץ מאד לבעלי עניין לקרוא את זוויתו של בחור שכתב מדם לבו ,בצורה עניינית ,ברורה ובלתי אמצעית .
לחצו כאן >>..,מאמר מקצועי ומפורט יותר שלי תוכלו למצוא באתר שלי : לחצו כאן >>>אם בכל זאת ,נותרתם עם שאלות לא פתורות בנושא זה או אחר,אתם תמיד מוזמנים לשאול ואני אשמח לענות לתגובות בבלוג או בפורום שלי באתר שלי :לשונית הפורום- בדף הכניסה מימין . ושאלה  שכיחה ביותר :המימון ? :קופות החולים בדרך כלל לא נוטות לממן ניתוחים קוסמטיים מאחר ואינם בסל .גינקומסטיה, אם איננה על רקע רפואי נחשבת  בקופות לניתוח קוסמטי. הגדרת רקע רפואי במיקרה דנן ,הן המלצות מפסיכיאטר או מאנדוקרינולוג(רופא בלוטות ההורמונים) הקובעים  זאת בהמלצתם בכתב, למומחים הללו, ניתן להגיע  ללא  בעיה דרך הפניית רופא הקופה לייעוץ מומחה ,כחלק בסיסי מהשירות ,ז"א ללא עלויות.באם הושגו המסמכים הנ"ל ויאושר לך ניתוח  גינקומסטיה (דרך ועדות רלבנטיות הקיימות בכל הקופות ), אין עדיין הקופה מחויבת לאפשר לך מנתח ספציפי ,לכן תופנה, לבית חולים ציבורי שלקופה הסכם איתו . מנתח הוא "המחלקה " ז"א : כל רופא במחלקה כולל זוטרים ומתמחים .באם יש לך ביטוח בריאות בחברת ביטוח כלשהי ,מצבך טוב יותר וסביר שתוכל לבחור מנתח שבהסכם ( אני למשל  מנתח בהסכם עם כל חברות הביטוח ).עלות ניתוח גינקומסטיה במחירי השוק החופשי (פרטי) כ- 10000 ₪ וצפונה .
י





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה